• Bertemankan orang-orang yang soleh dan orang yang selalu optimis akan membantu meringankan kesulitan-kesulitan yang kita hadapi,dan membukakan pintu harapan. Bertemankan orang yang selalu putus harapan akan membuat dunia kita terasa kelam.
  • Siapa yang redha dengan Allah sebagai tuhan,Islam sebagai agama dan Muhammad sebagai rasul,maka itu adalah hak allah meredhainya.Ini merupakan rukun redha.
    Get your own Chat Box! Go Large!

Selasa, 24 November 2009

rahsia disebalik TARIKH kelahiranku.

Org yg mempunyai tarikh lahir 02/06/1994
Anda sangat peka dan tradisional. Anda sukakan arahan dan sesuatu yang rutin. Anda hanya akan bertindak apabila faham sepenuhnya tentang apa yang sepatutnya Anda lakukan. Anda suka bekerja keras dan sangguh melakukan sesuatu kerja secara sendirian. Anda mudah tertarik dengan aktiviti luar dan merasai pertalian dengan alam sekitar. Anda berupaya untuk bersabar, tekun dan adakala dianggap degil.
ORANG YanG LAHIR PaDA BuLAN.....JUN
Berfikiran jauh & berwawasan, mudah ditawan krn sikap baik, berperangai yg lemah lembut, mudah berubah sikap,perangaiidea @mood, idea yg terlalu banyak dikepala, bersikap sensitif, otaknya aktif (sentiasa berfikir), sukar melakukan sesuatu dgn segera, bersikap suka menangguh-nangguh, bersikap terlalu memilih & mahukan yg terbaik, cepat marah &cepat sejuk, suka bercakap & berdebat, suka buat lawak & bergurau, otaknya cerdas berangan-angan, mudah berkawan & pandai berkawan, org yg sangat tertib, pandai mempamerkan sikap, mudah kecil hati,mudah kena selsema, suka berkemas, cepat rasa bosan,sikap terlalu memilih & cerewet,kurang mempamerkan perasaan, lambat nak sembuh apabila terluka hati, mudah menjadi eksekutif, suka kepada barang yang berjenama, kedegilan yg tidak terkawal, sesiapa yg memuji saya adalah musuh saya tetapi siapa menegur saya adalah kawan saya.
*kajian oleh doktor fadilah kamsah.....bukan rekaan......

0 ulasan:

Catat Ulasan

Modified by Blogger Tutorial

~naim mukhlis~ ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP