• Bertemankan orang-orang yang soleh dan orang yang selalu optimis akan membantu meringankan kesulitan-kesulitan yang kita hadapi,dan membukakan pintu harapan. Bertemankan orang yang selalu putus harapan akan membuat dunia kita terasa kelam.
  • Siapa yang redha dengan Allah sebagai tuhan,Islam sebagai agama dan Muhammad sebagai rasul,maka itu adalah hak allah meredhainya.Ini merupakan rukun redha.
    Get your own Chat Box! Go Large!

Jumaat, 15 Januari 2010

perjuangan yang belum selesai

Penat lalah dalam menempuh perjuagan selama hampir 3 bulan itu nampaknya tidak berintiha di sini saja..Kini,seruan itu memangil saya semula.By hook or by crook,seruan ini mesti disambut dengan hati yang sangat terbuka. DR.Shukri didalam cerahmanya selalu mengingatkan agar setiap masalah atau perkara yang membawa kepada sesuatu kebaikan,mesti di disambut dengan hati yang rela.Kerana apa? kerana ini yang akan menguji sejauh mana ketenangan seorang insan dalam menghadapi permasahalaan.

Berbalik kepada maudu' asal,kini saya terpanggil semula untuk meneruskan sedikit lagi sisa baki perjuangan pada peringkat ini,sebelum saya dapat meneruskan untuk melangkah ke peringkat perjuangan dakwah yang sebenar. Hala tuju untuk seterusnya adalah ke negeri Perlis Darus Sunnah.


PERLIS DARUS SUNNAH


Biarpun di mana saya berada,itu tidak mustahil.tetapi yang pentingnya,madhlul yang terkandung dalam intipati perjuagan ini.Mungkin pada suatu hari nanti,suatu revolusi baru yang akan tebit dari celah2 perjuagan ini.siapa tahu.? Tunggulah!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Modified by Blogger Tutorial

~naim mukhlis~ ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP